zondag 10 februari 2013

Longing for: Iphone 4s



Ik ben waarschijnlijk een van de laatste die nog niet beschikt over de Iphone 4, 4s of de aller nieuwste 5. Maar ik heb pas sinds september een Iphone 3 (ja een hele oude dus), omdat mijn (schaam) blackberry kapot was. Sinds 26 december is mijn WhatsApp al kapot. Nou je kunt je het misschien wel indenken, dat is echt een living hel. Ik mag pas 11 maart een nieuwe telefoon. Ik heb mijn oude abonnement wel al opgezegd en ik moet dus heel hard mijn best doen om niet gewoon al de 4s te bestellen (maar dan zou ik een keer dubbele abonnement kosten betalen). Goed, het enige wat ik nu dus kan doen is op zoek gaan naar een leuk Iphone hoesje.

Als ik heel eerlijk ben is de Iphone natuurlijk veel mooier zonder hoesje, maar ik ben veel te bang dat ik hem laat vallen of er 1000 krassen opmaak. Gelukkig zijn er heel veel mooie Iphone hoesjes (oké misschien teveel). Ik heb even een tijdje op Ebay zitten neuzen en deze vind ik allemaal erg leuk.


Ik houd van deze Aztec print! Al moet ik bekennen dat ik verder geen kleding heb met deze print, maar dat wel graag wil. In de zomer is dit printje ook lekker vrolijk en kleurrijk. Welk kleur ik het leukste vind? Euh.. geen idee..
Deze heb ik aan mijn zus gegeven, omdat zij nog geen leuk hoesje had en ik deze zelf graag wilde. Omdat ik dus nog geen Iphone 4 had, dacht ik nou ja als ik hem niet kan hebben dan mijn zus maar! Wat je niet zo goed ziet op het plaatje is dat dit een 3d hoesje is (de roosjes zijn dus in reliëf. Misschien niet zo heel handig als je hem dus gewoon in je broekzak doet, want dan is het een beetje dik. Ik vind hem wel nog steeds leuk. 

Nog zo'n grote trend van dit moment is de galaxy print. Je ziet deze print vooral op leggings. Dat vind ik een hele leuke trend, maar moet eerlijk bekken dat ik het zelf niet aan durf. Ik wil wel graag een shirtje met deze print. Het hoesje heeft is romantisch en iets magisch.. geen idee hoe ik het anders uit moet leggen. I like!


Skulls, skulls en skulls en nog eens skulls. Je ziet ze letterlijk overal. Deze heeft mijn zusje en is lekker stoer. Dit is echt een bumper dus beschermt de voorkant van je Iphone ook goed!

Deze past gewoon erg goed bij mij, want ik houd van roze en van shoppen! Maar deze zal ik niet zo snel uitkiezen denk ik. Hij heeft iets kinderachtigs. Maar ik vind hem wel schattig.

De eerste vind ik misschien wel het leukst. De bloemetjes met studds. Een combinatie van schattig en stoer. Dat zie je in mijn kledingstijl ook vaak terug dus dat past wel goed! Je kunt ook nog kiezen voor een doorschijnend hoesje, dan blijf je toch je mooie Iphone zien. 

Goed, ik weet dus nog echt niet welke het gaat worden. Welke vinden jullie het leukste en wat voor Iphone hoesje hebben jullie?

Geen opmerkingen: