zaterdag 23 februari 2013

Music: Sam Beeton


Ooit gehoord van Sam Beeton? Al een hele tijd geleden heeft Girlscene een artikel over hem geplaatst. Zie hier. Sinds het liedje My Doll voor Burberry Acoustic ben ik fan. Good natured child en Storyteller vind ik ook heel leuk.

Deze sexy 23-jarige Britse zanger werd ontdekt toen hij op 15-jarige leeftijd in een Brits café speelde. Inmiddels heeft hij een contract bij Sweet Luigi Records. Ik zou zijn genre een beetje plaatsen bij Soul/Indie. Vind je Justin Nozuka leuk, dan hem waarschijnlijk ook. Je moet er wel van houden. Zijn muziek is vrij rustig en luistert lekker weg. Ook speelt Sam gitaar, die zie je in zijn akoestische versie van My Doll. Naast dat hij gitaar speelt, schrijft hij ook zelf zijn liedjes.

Sam heeft nog geen album uitgebracht. Maar wat hij wel doet is élke maand 1 of 2 (soms 3) liedjes uitbrengen. Daar kun je je op abonneren en dan krijg je elke maand een cd opgestuurd. Dat doet hij overigens heel leuk, want op de achter kant staan doodles van mister Sam Beeton himself. I like!




















Ik heb me daarop ''geabonneerd'' sinds volume 5.Zie hier mijn leuke verzameling. Ik kreeg ook de cd met de daarvoor uit gebrachte Volumes. Het is altijd weer een cadeautje om elke maand een cd opgestuurd te krijgen met een leuke persoonlijke doodle erop. Ik moet mezelf nu ook weer even subscriben!




Een van mijn favorieten My Doll

Vind jij Sam Beeton zijn muziek leuk of hou je meer van een andere genre?

Geen opmerkingen: