zondag 10 februari 2013

Welcome to my blog


Hello people,

Voordat ik begin met het plaatsen van allerlei artikelen wil ik even uitleggen wie ik ben en wat ik allemaal op mijn blog zal plaatsen.

Ik ben Karin, 21 jaar en woon vlakbij Amsterdam. Ik doe de opleiding Media, Informatie en Communicatie met het profiel Media, Marketing and Publishing in Amsterdam. Hier leer ik van alles met betrekking tot media en marketing, zoals persberichten schrijven, marketingplannen schrijven en ja.. eigenlijk van alles en nog wat. Nu volg ik de minor schrijven en redigeren & mede daardoor lijkt het mij leuk een blog bij te houden. Gewoon als een soort dagboek, dus daarom wil ik hier over van alles en nog wat schrijven. Voornamelijk over mode, beauty, muziek, films en food. De dingen die mij (en jullie) bezig houden.

Veel meisjes houden van mode, net als ik. Ook ik sta telkens weer voor mijn (volle) kast te schreeuwen dat ik écht niks om aan te trekken heb. En tja.. blusher heb je toch gewoon nodig in het roze, perzik en beige (en dan 10 verschillende tinten)? En wie wil er nou niet weg zwijmelen bij films waarin Ryan Gosling de hoofdrol speelt, weten hoe je die lekkere oreo taart maakt?

Alles wat ik leuk vind zal ik plaatsen op mijn blog, van reviews, tot outfit foto’s, do it your selfs en must see movies. Dit allemaal natuurlijk wel in de hoop dat júllie het leuk vinden. Ik hoef niet perse veel volgers maar een klein groepje die het leest lijkt me al fijn. :)

Heb je vragen, ideeën of suggesties dan kun je mij altijd mailen. Mijn mail kun je vinden bij contact.

Voor nu zeg ik iniedergeval, enjoy my blog and I hope u like it!
xx

Geen opmerkingen: